Personalhuset og Rosenborg signerer ny avtale for 2024

Personalhuset i Trondheim har nettopp signert ny avtale med Rosenborg som Nettverkspartner.

Annonse:

Gode relasjoner, kunnskapsdeling og økonomisk oppside er deler av årsaken til signeringen av ny avtale. -Det er veldig god butikk for oss, sier avdelingsleder Jens Kristian Auke.

Personalhuset gikk inn i klubben i starten av 2023 og gir med dette Rosenborg fornyet tillit ut 2024 i første omgang. -Det er lett for oss å signere denne avtalen. Det er rett og slett god butikk for oss å være en del av Rosenborg sitt store Partnernettverk. Vi har fått flere nye kundeforhold gjennom nettverket, og blitt kunder selv med nye kontorlokaler gjennom KLP og renholdstjenester fra NRS. Begge de to selskapene har vi blitt kjent med gjennom Rosenborg sitt Partnernettverk, sier Jens Kristian Auke.

Personalhuset trekker også frem øvrige effekter fra Rosenborg sitt Partnernettverk. -Det er veldig fine folk i Partnernettverket, og vi høster kunnskap gjennom disse bekjentskapene. På den første samlingen vår i nettverket ble vi tatt imot som om vi hadde vært med i 30 år, og det er jo en god følelse når man er ny i gjengen, sier Jens Kristian Auke.

Samfunnsansvaret er også en del av årsaken til at Personalhuset engasjerer seg i Rosenborg. -Vi har alle et ansvar for at alle har det best mulig. I Personalhuset uttrykker vi det gjennom prosjektet #Sammenpåkamp, som har vært en kjempesuksess så langt. Flere som har opplevd utenforskap, ensomhet og plager med eksempelvis angst har dratt på kamp sammen med oss. Før prosjektet så hadde de ingen å dra på kamp sammen med, eller de klarte det ikke. Det er veldig artig å se at flere deltakere i #sammenpåkamp nå drar på kamp uten oss, og til og med står på Øvre Øst og synger for Troillan, sier Roger Bremnes i Personalhuset.

-I Rosenborg ønsker vi aktive deltakere i vårt Partnettverk. Personalhuset har tatt ballen fra første dag og bidrar positivt til nettverkets effekt for flere enn seg selv. Det er slik vi vil ha det. Søk etter hva du kan gjøre for nettverket, i stedet for å tenke på hva nettverket kan gjøre for deg. Dersom alle tenker slik så vil alle høste effekt, sier Stian Moursund som er salgs- og markedssjef i Rosenborg.

Annonse fra Eliteserien: