Ny avtale med Adresseavisen

Adresseavisen vil sende vinterens treningskamper fra Abrahallen og blir også synlig med logo på shortsen fra neste sesong.

Annonse:

(Fra v. Harald Lundemo, salgssjef RBK; Tove Nedreberg, adm. dir. Adressa; Tove Moe Dyhaug, daglig leder RBK; Pål Munkvold, annonsedirektør Adressa; Hege Møllevik, markedssjef Adressa)

Adresseavisen og Rosenborg Ballklub signerte i dag en ny femårsavtale. Avtalen trer i kraft 1. januar 2020 og har i første omgang en varighet ut 2024.

– Vi er selvfølgelig strålende fornøyd med at vi har fått på plass en ny langsiktig avtale med Adresseavisen, og vi gleder oss til å utfordre og utvikle hverandre de neste frem årene – dette er veldig bra for oss, sier daglig leder i RBK, Tove Moe Dyrhaug.

På Lerkendal stadion vil regionavisen fortsatt navngi sin egen tribune. Adressa-tribunen ble bygd i 2001–02, og har aldri hatt noe annet navn. Nytt fra 2020-sesongen blir at Adresseavisen får sin logo på baksiden av shortsen.

– RBK og Adresseavisen hører sammen, sier adm. direktør Tove Nedreberg i Adresseavisen. Partene har hatt et langvarig samarbeid, og vi er sikre på at RBK vil engasjere folk i Trondheim og Trøndelag også i årene som kommer.

– Vi skal være en synlig og aktiv samarbeidspartner, og i hele avtaleperioden har vi blant annet rettigheter til å sende treningskampene fra Lerkendal og Abrahallen.

Annonse fra Eliteserien: