Nonspace forlenger med Rosenborg
I 2023 har Nonspace, sammen med Rosenborg Ballklub, jobbet med en ny merkevarestrategi og merkevareplattform. Detaljene er fortsatt hemmelige, men Stian Ward Bugten, kreativ leder og partner i Nonspace, lover en rekke spennende lanseringer i 2024.
- Arbeidet med Rosenborgs merkevare er mer enn en jobb; det er et hjerteprosjekt som engasjerer oss alle i Nonspace. Engasjementet rundt merkevaren er sterkt, og betyr utrolig mye for hele Trøndelag og resten av landet. Det er også derfor Rosenborg er så spennende å jobbe med, og vi har gått inn i oppgaven med stor ydmykhet og respekt for betydningen som klubben har, sier Stian Ward Bugten.
Rosenborg Ballklub har mange møtepunkter ut mot supporterne, og arbeidet med den nye merkevareplattformen handler om å gjøre markeds- og klubbkommunikasjonen mer konsistent, effektiv og nyttig.
- Vi ønsker at Rosenborg skal være attraktiv for eksisterende, men også nye tilskuere, som kan bli supportere og gjøre Rosenborg til en del av sitt liv. Skal vi oppnå det så må vi kommunisere ulikt til de ulike målgruppene, og her får vi svært nyttig hjelp fra Nonspace, sier Stian Moursund.
- Vi vet at vi arbeider med noe som har svært stor betydning for mange, og som er viktig for hele den Trønderske folkesjela. Med innovative løsninger og kreative kampanjer ønsker vi å styrke forbindelsen mellom klubben og supportere, støttespillere og befolkningen generelt, og vi ser frem til å fortsette denne reisen med Rosenborg, avslutter Ward Bugten fra Nonspace.