Idé går for begge RBK-lagene
Rosenborg og IDÉ House of Brands inngår ny avtale – nå med damer på laget.
Bildet over fra v. Torgrim Olsen (RBK Kvinner), Anne Wirkola Svanholm og Sturla Langørgen (IDÉ House of Brands) og Camilla Herstad (RBK).
Etter ti år som Forretningspartner til Rosenborg ble det i dag signert ny avtale med IDÉ House of Brands. Men denne gang ikke bare med herrene, nå også med Rosenborg BK Kvinner.
– Vi ser flere partnere fra herrelaget som nå ser mulighetene som finnes i kvinnelaget, sier markeds- og medieansvarlig for RBK Kvinner, Torgrim Olsen.
– Med IDÉ House of Brands på laget får vi en erfaren partner som vet å jobbe godt i nettverk, og som vil bidra med sin kompetanse og sine tjenester på en veldig god måte for oss, sier Olsen.
Også i herrelaget jubles det over signeringen.
– Vi er usedvanlig glad for at den positive og profesjonelle gjengen i Idé House of Brands ønsker å bli med oss i tre nye år. Sammen har vi gjort mye spennende gjennom ti år, og vi ser frem imot det som venter både på og utenfor banen, nå på to arenaer, sier partneransvarlig Camilla Herstad.
Avdelingsleder i IDÉ House of Brands, Anne WIrkola Svanholm, syntes det denne gangen var veldig naturlig å bli med på begge RBK-lagene.
– Det betyr mye for oss å ha en arena vi kan bygge relasjoner i trøndersk næringsliv, og den arenaen Rosenborg har bygd er veldig profesjonell og nyttig for oss, utdyper Svanholm.
– Og så er vi så heldige at vi får trykke draktene det spilles i på begge lag – samt bekledning til både spillere og administrasjon. I tillegg til det som selges til Rosenborg sine mange supportere. Nå gleder vi oss til flere år fremover med samarbeid og ikke minst gode opplevelser på alle arenaer, avslutter Wirkola Svanholm.