Expoline i tre nye år

Expoline fornyer forretningspartner-avtalen med RBK til ut 2024.

Annonse:

– Vi har valgt å være å være en del av Rosenborg-nettverket av mange årsaker. Historien, menneskene, godfoten, engasjementet, lojaliteten, fotballen og vinnerkulturen vi ønsker utvikle på vår egen arbeidsplass, sier salgssjef Erik Stenkløv i Expoline.

– Vi får lov til å synes og synligjøre noe av vårt sortiment på byens mest kjente arena.  Vi ønsker å være der det skjer, og Lerkendal er byens storstue med alle disse ingrediensene. 

– Ellers er vi også så heldige å være med på RBK Kvinner sitt nettverk, både som leverandør og partner. Vi har stor tro på at også kvinnefotballen er på vei å bli noe stort.

– Vi satser mot at 2022 blir et fantastisk år, hvor innbyggerne i Trondheim blir flinke til å bruke de forskjellige arenaene i byen. Og møtes for trivsel og spenning. 

– Vårt motto i Expoline: Impossible is nothing!, forteller salgssjef Erik Stenkløv


– Vi er så klart veldig glad for at vi fikk på plass en ny forretningspartner-avtale de neste tre årene med Expoline. Vi gleder oss veldig til å videreutvikle samarbeidet og mange gode opplevelser i årene som kommer. Både på og utenfor banen, sier salg og partneransvarlig i RBK, Nicolay Jacobs.

Annonse fra Eliteserien: