Utbrudd er klubbens nye forretningspartner
Det siste tilskuddet til Rosenborgs partnernettverk er Utbrudd.
Selskapet ble startet opp i 2013 med et mål om å bli et av landets fremste fagmiljøer innen datadrevet markedsføring. Staben består av ulike disipliner som jobber tett sammen, og de har et sterkt fokus på metodikk, utvikling av spisskompetanse, og å ha høy kvalitet på arbeidet de utfører. Utbrudd jobber i dag med flere av landets mest ambisiøse merkevarer.
De går inn i nettverket som forretningspartnere, og skal blant annet bistå Rosenborg med strategisk utvikling av salgsprosessen mot bedriftsmarkedet, og implementeringen av HubSpot CRM for B2B-salg og markedsføring.
Anders Rønningen, Daglig leder i Utbrudd, ser veldig frem til å bli en del av Rosenborgs partnernettverk og samarbeidet med klubben.
Vi er trygge på at å jobbe datadrevet og strukturert er veien til gode kundeopplevelser, og vi ser virkelig fram til å bidra med vår kompetanse. Og så er det ikke til å legge skjul på at vi synes det er fryktelig stas å få jobbe med en av Norges største merkevarer, kommenterer Rønningen.
Salg- og markedssjef i Rosenborg, Stian Moursund, er veldig fornøyd med å få Utbrudd med på laget.
Rosenborg har en ambisjon om å alltid bli bedre, og da er det viktig for oss å lære fra de beste. Vi tror at vi med Utbrudd på laget skal kunne skape bedre opplevelser for partnerne våre gjennom å jobbe datadrevet og prosessorientert, sier Stian.
Utbrudd blir en del av Rosenborgs partnernettverk umiddelbart, og blir å se allerede på sommerfesten 29.06.